[linux-sohbet] Re: 2.4 GHz frekansi halka acik mi?

From: Ali Erdinç Köroglu (erdinc@erdinc.info)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 22:34:35 EEST

Serdar hocam merhaba,
Haddim olmayarak bir şey eklemek istiyorum, 2.4GHz bandında hastanelerde
kullanılan elektronik ekipmanlar da
çalıştığından özellikle bu tür kurumların bulunduğu yerlerde yasaklamalarda
mevcut. Telekomünikasyon Kurumundan
yetkili bir mühendisle Erzuruma giderken aramızda geçen bir konuşma
sırasında böyle bir yasak varmı diye sordum ve doğrulattım.
Bu nedenle GSM baz istasyonları arasındaki transmisyonun 2.4GHz bandında
gerçekleştirilmesine izin verilmemektedir.
Ameliyat sırasında tıbbi elektronik cihazların bozulup hastanın ölümüne
sebebiyet verilmesi pekte istenilen bir durum
değildir :)

Sevgilerimle
Ali Erdinç Köroğlu
w3: www.erdinc.info