[linux-sohbet] Re: genel alan adlari ve noter

From: m.barış demiray (barisdemiray@yahoo.com)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 22:07:40 EEST

--- Devrim GUNDUZ <devrim@gunduz.org> wrote:

peki Almanya'da da zirt diye bir şirket varsa? Yani
Türkiye'de zirt adında bir şirket varsa
www.zirt.com.tr ona tescilli olabilir ancak bu
şirketin zirt.de ya da zirt.com.de adresleri
üzerindeki hakkını belirleyen bir kural var mı?

> Aman yani basit bir isi
> Size ne genelliginden
> basittir bu isler. Komik
> alan adi yapip
>
> Bu yazdiklarinizda ciddi degilsiniz, degil mi? Tamam
> yillardir oturduklari
> yerden DNS Grubunu elestirenleri cok gorduk de, her
> seferinde de ayni
> şeyleri okumak insanı sıkıyor biraz. Bekara kız
> boşamak kolay olurmuş
> derler, sizinki de o oldu işte.
>
> Diyelim ki benim "zirt" diye bir sirketim var.
> Gittim patent burosundan
> marka tescili de yaptirdim... Ohh biliyorum ki artik
> [...]

=====
M.Barış Demiray

DOS: n., A small annoying boot virus that causes random
spontaneous system crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.