[linux-sohbet] Re: genel alan adlari ve noter

From: m.barış demiray (barisdemiray@yahoo.com)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 21:49:27 EEST

İşte alan adı vermediler diye hatırlıyorum. Verilse
haberde de yer alan www.kitap.com.tr, www.araba.com.tr
adresleri kapışılır ve yayına geçmiş olurdu. Bence de
ilk gelen ilk alır ama sizin de dediğiniz gibi
başından saçma bir uygulama yapıp vermediler, sonradan
direk verseler ilk başvurup alamayanlarla problemler
doğardı. Onlar da böyle "ilginç" bir yöntem
uyguladılar. Bilmem eşine rastlanmışmıdır..

http://www.milliyet.com.tr/content/teknoloji/tek011/tekno08.html

<http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x22E4CF47>

> -- Attached file included as plaintext by Ecartis --
> -- File: signature.asc
> -- Desc: This is a digitally signed message part

> linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci
> islemleri icin
> http://liste.linux.org.tr/ adresini
> kullanabilirisniz.
> Bu listeden cikmak icin <a

=====
M.Barış Demiray

DOS: n., A small annoying boot virus that causes random
spontaneous system crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.