[linux-sohbet] Re: Kevin Mitnick Turkiye'de

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Thu 29 Apr 2004 - 18:13:43 EEST

Biliyorsunuz en iyi sistem hackerlari sistemi ele geciren, daha sonra
sitemeden cikip geride hic bir iz birakmayan (log, memory trace vs.)
hackerlardir ve hacker'in kendini gizleyebileni makbuldur. Kevin Mitnick
bu acidan basarisiz oldugunu gostermis. Dolayisiyla Kevin Mitnick
basarili bir hacker olmaktan daha cok meshur bir hackerdir.
Bunu da malzeme yapip egitim amaci olmayan sadece gosteri amacli
seminerlerden bir tanesi belli ki. (Daha once de video konferans ile
benzeri yapilmisti sanirim) Kevin Mitnick'e on takla attiracak (teknik
yonden) bir cok kisi varken, bu meshur insanlarin konferans icin
secilmesi zaten olayin gosteri amacini da gostermeye yeter. (Zira
Mitnick daha cok social engineering ile hack yapilabildigini gostermis
biridir, ileri sistem bilgisi ile degil.) Bilgisayar guvenliginden
anlamayan bu yuzden bu isleri cok ileri asmis konular sanan bir cok
insan var ve bunlar yuzuden de cogu insan para kazaniyor, abdurrahman
celebi kesiliyor.

Daha once de gazetelerde hatirlarsaniz, lamerin onde gideni olan Tamer
Sahin (ya da her ne ise iste) adindaki sahte e-postalar ile domainlerin
NS bilgilerinin degistirilmesini saglayip, bunu 'hack' gibi gosteren bir
sahsin 'ilk turk hacker'i, 'aksam pijamalarini giyip site hack ediyor'
gibi sanki marifetmis gibi afise edilmesine sahit olmustuk.

Insanlarin bilgisizlikleri devam ettikce bu tip seylerle daha cok
karsilacagiz saniyorum.

Bu seminerden 'bir seyler' ogrenmek umudunda olanlara da nacizene
tavsiyem 250 dolarlariyla gidip 5-10 tane temiz ag guvenligi kitabi alip
okumalari. Okumasaniz bile kutuphanenizde bulunsun paraniz bosa gitmemis
olur en azindan.

On Thu, 2004-04-29 at 15:21 +0300, Gurkan Aslan wrote:
> [...]
> 1000 kisinin izlemesi bekleniyormus: 250.000$ Kevin Mitnick hayrina para
> odeyecek sevgili ulkem...
>

> --
> Hazar Agency & Computer Systems
> (GNU/Linux Solutions)
> Phone: +90 212 356 65 56
> +90 212 356 62 75
>
> Projects and Software Development Department Manager
> Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)
>
> -- Attached file included as plaintext by Ecartis --
> -- File: signature.asc
> -- Desc: This is a digitally signed message part

> linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin

Baris.
Public Key:
<http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x22E4CF47>