[linux-sohbet] Re: Gimp

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 16:10:48 EEST

Kerem Koy writes:

> Merhaba ,
Selamlar,

> Bu aralar gimp kullanmaya sardim ama kullanimi biraz zor. Yeterli dercede
> kullanim icin turkce dokuman bulamadim ama photo shop icin cok. Acaba
> photoshop uzerinden gidersem faydasi olurmu ? Gimp ile photo shop birbirine
> ne kadar benzer ?

Birbirlerine oldukca benzerler, Didem'in tool ornegi gibi.Tabii her
ikisininde bazi farkliliklari var...
Ancak eger ki gimp kullanmak istiyorsaniz, bunu gimp kullanarak
yapin.Photoshop kullandiktan sonra gimp kullanmaya baslamak insanin kafasini
karistiriyor.Bkz. ben :)
Birindeki tus baska yerde digerindeki buton farkli yerde olabiliyor yani.