[linux-sohbet] Re: Gimp

From: Volkan YAZICI (yazicivo@itu.edu.tr)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 15:59:06 EEST

merhaba,
photoshop'daki standard filter'lerin cogunun karsiliklari gimp'de yer
almakta. Buna ek olarak sizin sonradan kurdugunuz plugin'ler ve
filter'leri karsiliklari gimp'de yer almayabilir. fakat buna ragmen
gimp'de yer alan bir cok ozellik de photoshop'da yok. ozellikle gimp 2.0
surumunde sonra bence photoshop'a rakip olabilecek bir raya girdi. en
azindan cesitli performans arttirimlari ve kullanilabilirlik uzerinde
yogunlasilirsa neden gnu'nun pazarda bir grafik editoru olmasin.

iyi calismalar