[linux-sohbet] Re: Proje: csv2mysql

From: OGUZ (oguz_islam@yahoo.com)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 04:27:40 EEST

> Evet, siyah ekran sevmeyenler ve awk bilgisi
> olmayanlar icin faydali
> olabilir.

merhabalar demek isterdim ama sizin de
cevaplarınıza oyle baslamadiginizi dikkate
alarak bundan vaz gectim. ilk once bazi seyleri
korukorune elestirmek yerine biraz pozifit yaklasmaniz
gerektigini dusunuyorum. allahtan herkes sizin gibi
dusunmuyor. eger oyle olasydi. suanda linux denen
bisey olmaz, dolayisiyla sizde varligini linux'a
borclu olan bu mail gurplarina cevap dahi atamayacak
durumda olurdunuz, olurduk. Dedim ya allahtan herkes
sizin gibi elestiri manyagi degil.