[linux-sohbet] Re: Proje: csv2mysql

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 02:50:52 EEST

On Mon, 2004-04-26 at 02:32 +0300, A. Murat Eren wrote:
> [...]
[..]
> [...]
>
> mysql tablosu da soyle olsun:
>
> | id | adi | icquini | mailadresi | annesininkizliksoyadi |
>
> bu durumda, program sunu deme rahatligi sagliyor:
>
> csv'deki 1. alani bosver
> tablodaki 1. alana bir sey girme, o otomatik artiyor
> csv'deki 2. alani tablodaki 2. alana gir
> csv'deki 3. alani bosver
> csv'deki 4. alani bosver
> csv'deki 5. alani tablodaki 4. alana gir
> csv'deki 6. alani bosver
> csv'deki 7. alani tablodaki 3. alana gir
> tablodaki 5. alana bir sey girme, o bilgi bu dosyada yokmus
Bunun icin de awk ve mysqlimport --colums kullanilabilir. awk ile
istediginiz bicime getirip mysqlimport'a stdin'den aktarabilirsiniz.
Ihtiyaci olan varsa tiyo olsun.

> ve bunlar sadece tiklamalar ile yapiliyor. ihtiyaci olana front-end, ben ve
> Faruk gibi tembeller icin.

Evet, siyah ekran sevmeyenler ve awk bilgisi olmayanlar icin faydali
olabilir.

--
Baris.
Public Key:

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part