[linux-sohbet] Re: [linux-ileri] Re: Memory Limit

From: Serdar (serdar@isimsiz.net)
Date: Fri 23 Apr 2004 - 15:43:24 EEST

Grup icinde tartisma yapmak istemiyorum fakat bu mesaji yazipda gruptan
cikacagim hic endiseniz olmasin.

Murat Bey diyecegim demiyorum cunku beyfendilik goremiyorum. Herhalde sizin
biraz destursuz ve terbiyesizce olaylara yaklasmanizdan dolayi bu sifati ben
size kullanmak istemiyorum. Warez olayini lutfen okuyun bakalim ben sordum
vebi cok kisi ben istiyorum dedi ve ben oyle koydum. Siz o zaman nerdeydiniz
? O zaman cikip ahkam kesseydiniz. "Ben buranin agasiyim yok ebook falan
koyulmayacak" deseydiniz? Eee ama arz talep meselesi bende var dedim
koyulursa iyi olur dendi ve bende koydum...

İkinicisi linux'u bilip bilmemem sizi ilgilendirmez ama benim dalim web
server kurulumu falan degil. Dikkat edin bu gruba girdigimden beri surekli
web server ile ilgili sorular sormusum. Cunku artik kendimi farkli
kanallardada gelistirmek istiyorum. Ve normalde herhalde benim yaptigim isi
gorseniz calistigim kurumlari gorseniz herhalde boyle dusunmez
konusmazdiniz.Ve kimden nasil ogrenecegim sizi ilgilendirmez.

Gercekten size aciyorum. Belki imzanizla olmayan kisiliginizi olusturmaya
calistirmissiniz ama basarili olamamissiniz benim gozumde. Bu gruba uye bir
arkadasimla dun İTU'de gorustum. Ve bundan onceki tartismamizi okumus. Ve
gercekten sizin hakkinizda ne dusundugunu gorseydiniz kendime bir ceki duzen
vermeliyim derdiniz..

Benim sorularima surekli ukalaca cevaplar vererek beni degil kendinizi kucuk
dusurdunuz. Ben gruba ilk girdigimde grubun soytarisi zannettigim kisi bugun
gelip bana ahkam kesiyor. Yok ben bunu kaldiramam zaten.

Bu yazimdan sonra buradaki herkesin tavir alacaginida biliyorum bana karsi
buyuzden gruptan ayriliyorum. Ama Murat "Bey" gercekler acidir. Biraz agir
konustum farkindayim fakat belki etrafinizda gelisen olaylara benimkide
eklenirse kendinize bir ceki duzen verirsiniz diye dusunuyorum. Topluma bir
"insan" kazindirmis olmaktan mutluluk duyarim. Artik herhalde hylafax
hakkinda soru soranlara gel bizden cozum paketi satin al sorunun kalmaz
demezsiniz.

Herkes saglicakla kalsin,

Gorusmek uzere,

"Tekrar" Saygilarimla

Serdar Sahin.

IT CONSULTANT MONSULTANT FROM NEWYORK SUPRO BILGILI IT MANAGER AND SECURITY
CONSULTANT

Yok imza adam etmiyo..........

--- Links ---
   1 mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe