[linux-sohbet] Re: [linux-ileri] Re: Memory Limit

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Thu 22 Apr 2004 - 20:48:27 EEST

Selam,

> Sağolun uzun uğraşlarım sonucu o hatayı düzelttim fakat şimdide bu sorun
> başıma geldi. Login olduğumda
> ERROR : Connection dropped by imap-server.
> hatası veriyor. Halen araştıroyrum fkat buna çözüm bulamadım..

Hata size yazıyor imap-server tarafından connectiom drop ediliyor diye.
gidin imap server ın loglarına bakın.

Sizin abuk subuk maillerinizden gerçekten sıkıldım artık.

Ya gidin linux nedir eğitimi alın ya da birilerine yaptırın yaptırmak
istediğiniz şeyleri, Ya da bunları linux-ileri listesine yazmayın
linux-baslangic listesine yazın.

Hem tutuyorsunuz warez olayı şeklinde ebook lar koyuyorsunuz alın
bunları diyorsunuz üstüne saçma sapan soruları saçma sapan yerlere
soruyorsunuz. Bir de bunları savunmaya kalkıyorsunuz.

Kimseye söylemedim ama size söyleyeceğim "Eğer linux/GNU felsefesini
anlayamadı iseniz yeter artık lütfen çıkın listelerden gidin öğrenin
ondan sonra gelin"

free olayını ebook ları ftp e koyacak kadar abartmış vaziyetteniz.
Bu GNU nun free felsefesş değildir WAREZ dir.

size söylenmesine rağmen hala abuk subuk basit sorularınızı linux-ileri
e soruyorsunuz. Okuyun önce! Ne yapmak istiyorsanız dökümanlarını
okuyun.

Gerçekten sizin mailleriniz artık iyice can sıkmaya başladı. Bundan
sonra /dev/null a gidecek ayrı mesele ama bu tür davranışlarınız
saygısızlıktan başka birşey değil.

--
|          |  Murat Koc
|          |  Manager & IT Consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part