[linux-sohbet] Re: Ebook lar hakkında

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Thu 22 Apr 2004 - 18:16:29 EEST

Gecikmeden dolayı özür dilerim. E booklşar yine yerinde..
213.194.122.66 nolu ip den girin anony. Yanlız Datacenterdaki switchimize
bir çok makine bağlı ve benim şahsi makinem celeron 600 256 mb ram olunca :)
yavaşlama söz konusu olabiliyor. Bu yüzden anony. girişi 6 ile
sınırlandırdım. Bu konuda özür dilerim.
İlk günkü açışımda sınır yoktu fakat çok fazla yüklenince bütün serverlar
dondu o yüzden kapatmak zorunda kalmıştım. Tekrar özür..
750 mb lık e book var.. Gece ofisten çıkmadan hatırlarsam geceleyin girişi
artırabilirim.