[linux-sohbet] Re: izmir'de seminer bugun

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 14 Apr 2004 - 11:31:16 EEST

Merhaba,

Wed, 14 Apr 2004 11:04:55 +0300 tarihinde Enver ALTIN
<enver.altin@frontsite.com.tr> soyle yazdi:

EA> Durup dururken bunu yazmaya ne gerek vardı? Herkesi LKD'nin koruyucu
EA> şemsiyesinin altına girmeye zorlamanın ne anlamı var? İnsanlar ıslanmak
EA> istiyor olabilir, değil mi?
EA> Ben bu iletiyi _saçmalık_ olarak görüyorum. LKD'nin etkinliği, yada
EA> değil, ne fark eder?
EA> Söylemek istediklerimin anlaşıldığını bu iletiye _yanıt yazmamakla_
EA> gösterebilirsiniz.
Kimse kimseyi bir seye zorlamiyor.

Insanlar dernegin e-posta listelerinden aldiklari icin mesaji dernegin bir
etkinligi saniyorlar ve dogal uzantisi olarak dernegin seminer calisma
grubuna ve web'ine (seminer.linux.org.tr) seminerle ilgili mesajlar
atiyorlar.

"Niye bu kadar gec duyuruyorsunuz? Cesitli web'lerde, haber obeklerinde,
e-posta listelerinde duyururdunuz, neden duyurmadiniz? xxx seminerine
gittim, seminerde soyle soyle demislerdi" gibi e-postalar ile
karsilasiyoruz.

O nedenle Caglar da net olarak yazma ihtiyaci hissetmis olmali.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694

linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin