[linux-sohbet] Re: izmir'de seminer bugun

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Wed 14 Apr 2004 - 11:04:55 EEST

On Wed, 2004-04-14 at 10:37 +0300, S.Çağlar ONUR wrote:
> Selamlar;
Merhaba,

> Bir karışıklık olmasın diye ekleme yapmak istiyorum, yapılan seminerin
> Linux Kullanıcıları Derneği ve Seminerleri ile bağlantısı yoktur ve
> bağımsız gönüllüler tarafından organize edilen bir seminerdir.

Durup dururken bunu yazmaya ne gerek vardı? Herkesi LKD'nin koruyucu
şemsiyesinin altına girmeye zorlamanın ne anlamı var? İnsanlar ıslanmak
istiyor olabilir, değil mi?

Ben bu iletiyi _saçmalık_ olarak görüyorum. LKD'nin etkinliği, yada
değil, ne fark eder?

Söylemek istediklerimin anlaşıldığını bu iletiye _yanıt yazmamakla_
gösterebilirsiniz.

Teşekkürşler,

--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part