[linux-sohbet] Linux henuz tamamlanmadi ?!?

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 09:12:20 EEST

Asagidaki yaziyi bir web sitesinde gordum, anlayan beri gelsin;

          Linux henüz tamamlanmadı ama işletim sistemi, sunucu yazılımı ve
veri tabanı tarafları doluyor. Yalnız başına çalışan programcı tipi
artık tarihe karıştı. 2.nesil açık sistem projeleri, özel iş
ihtiyaçlarına çözüm olmak için geliştiriliyor. Bu projeleri geliştiren
kişilere --yazdıkları kodlar serbest olsa bile-- para ödeniyor.

http://turk.internet.com/haber/yazigoster.php3?yaziid=9751

Cem