[linux-sohbet] Re: alin size bir kullanici davranisi ornegi

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Sat 10 Apr 2004 - 20:02:40 EEST

 Merhabalar,

> Internet haftasi diye bir kavram niye var?

 Turkiye'ye Internet ile tanismasinin yildonumunde insanlari Internet
konusunda bilinclendirebilmek icin, Internet ile ilgili calisam yapan
kisilerin bir araya gelmelerine, fikir alisverislerinde bulunmalarina vesile
olmasi amaciyla var (benim fikrim).

> O kadar cabaya ragmen 1 siyasiye soz gecirilip TT baskisi kirilabildi mi?

 Bu soylediginiz Internet Haftasinin varligini sorgulamak ile ilgili degil
becne. TT baskisi kaldirilsin diye 1 siyasiye soz gecirilemedi diye Internet
Haftasi diye bir hafta olmasin mi yani? Bu hafta dolayisiyla insanlari
Internet konusunda bilinclendirmek icin firsat buluyor akademisyenler.

> Internet haftasinda( boyle ilan edilen bir haftanin onemli oldugu
> dusunuluorsa ) yapilmasi gereken birilerinin deliklerden ulkeye Ziya
> girdirmeleri yerine bence 10 yilda katedilemeyen mesafelerin hesabinin
> yapilmasi ve sorulmasidir. Cag hesaplasma ve donus cagidir...

 Pek fazla anlamadim ne demek istediginizi bu paragrafta fakat hesap sorma ve
10 yilda katedilemeyen mesafeler derken biraz acimasiz davraniyor ve su ana
kadar harcanan tonla emegi gozden kaciriyorsunuz bence :) Internet ile ilgili
hangi mesafe katedilemedi?

> Bir de neden sadece bizde boyle?

 Neden bir seylerin birilerinden hesabini sormak icin sirada bekliyoruz da
bundan sonra daha iyi bir seyler olmasi, eski yanlislarin tekrarlanmamasi
icin neler yapabilecegimizi dusunmuyoruz :)

 Kimileri her sorunda bir cozum gorur, kimileri ise her cozumde bir sorun.
Ikisi de gerekli muhakkak, birileri seytanin avukatligini da yapmali fakat
biz daha cok ikincisini yapmayi yegliyoruz sanirim..

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -  A. Murat Eren  meren@comu.edu.tr, evreniz@core.gen.tr  http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/  0x88FD9FC7,  910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

--  free software is a matter of liberty,  not price. to understand the concept,  you should think of "free speech",  not "free beer". - linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">tiklayiniz</a>