[linux-sohbet] Re: Biktim bu linux denen seyden!!!!!!!!!!!!!!!!!

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 22:40:00 EEST

Selamlar,
Sizin bu yasadiklariniz bence bir hic bile degil.Emin olabilirsiniz ki
ben kat kat fazla zorluklar yasamistim.(Bu listede buna sahit bir
arkadas var)
Ancak ne olursa olsun GNU/Linux bende bir sevgi isine donustu.Hem
ustelik onlarca alternatifiniz var.Ya MS Windows'da ?..
Diyelim ki Windows XP'yi beyenmiyorsunuz, kullanamiyorsunuz, ne
yapicaksiniz?..Eger GNU/Linux kullanmicam diyorsaniz ve
kullanamadiginizi var saydigim WinXP'nin bir alfernatifi bile yok!.Simdi
soyleyin bakalim, Windows Linux'dan daha serbest diye!

Merak ettigim bir sey var.Madem Linux kullanmayacaksiniz, silin
gitsin.Ne diye bir GNU/Linux listesine "tehdit" mesaji yaziyorsunuz?!
Ayrica GNU/Linux KULLANABILENE cook iyi bir kullanici dostudur.Bu sizin
soylemenizle de degismez. Ve aramizda hala GNU/Linux'daki "free"
kelimesini BEDAVA anlaminda anlayanlarin oldugunu gormek beni
sasirtiyor.. GNU/Linux bedava olabilir ancak burada belirtilmek istenen
kelime BEDAVA degil OZGUR kelimesidir !!!

Son olarak bir "dost" tavsiyesi: Elinizdeki tum GNU/Linux CD'lerini
kirin, parcalayin, atin hatta yakin(olmadi gunese birakin) !..(Belki
psikolojik olarak 'intikam' alirsiniz.)

Cok bilmis penguen,
Arda Çetin