[linux-sohbet] Re: Biktim bu linux denen seyden!!!!!!!!!!!!!!!!!

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 22:02:36 EEST

Ümit> Sevgili arkadaslar
Ümit>
Ümit> Ben Mandrake Linux 10.0 (Kernel 2.6.3-4mdk) kullaniyorum. Elimde
Ümit> Conexant hsfi pci faxmodem var. Bu modem icin www.linuxant.com dan
Ümit> driver cektim. Kurdum ve bir surprizle karsilastim. Modem calisiyordu
Ümit> calismasina. Ancak 14 k baglaniyordu. Ayrica flyvideo 2000 (saa7134) tv
Ümit> kartim vardi oda calismiyordu ne hikmetse. Arastirdim. Lisans ucreti
Ümit> (lgpl) odemeden 56 k kullanamazdim. Tv karti icin ise yok bunu indir yok
Ümit> bunu kur. Kerneli derle...Modem lisans ucreri ise yaklasik 14 USD. Cihaz
Ümit> bana 9 USD' ye mal oldu. Demek her drivere para vereceksek yandik. Ona
Ümit> para buna para. Winsdowsdan beter bu is. Birde Linux serbest ve
Ümit> windowsdan daha ucuz ve / veya serbestmis. Bunu bana kulahima
Ümit> anlatsinlar. Artik inanmiyorum. Sunucu kursan deveye hendek
Ümit> atlatiyororuz. Ekran kartini kursan ayni. Ohhh bu ne. Bilgisayarmi bize
Ümit> hizmet edecek. Bizmi ona hizmet edecegiz. Ne dersiniz deyin. Bir gercek
Ümit> var. Linux kullanici dostu bir isletim sistemi degil.
Ümit> :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Ümit>
Ümit> Zaten eger aranizdan bir kisi bile basit conexant hsfi ve flyvideo 2000
Ümit> (saa7134) icin cevap yazamazsa elimdeki dagitim cdlerini kiracagim ve bu
Ümit> listelerden hemen cikacagim. Ayrica sonsuza kadar linuxdan uzak
Ümit> duracagim. HODRI MEYDAN.
Ümit>
Ümit> Selamlar...
Ümit>
Ümit> Ümit YILDIZ

Ümit Bey,
Fikirlerinizi saygiyla karsiliyorum. Ama bir ricam olacak.
CD'leri etrafinizdaki bir linux meraklisina hediye etmeniz
mumkun mu, yani kirip da milli servete zarar vermenizden
daha iyi olacaktir.

Bu arada modem icin linuxu degil para isteyen terbiyesiz
donanim ureticisini suclayin.

Linux icin ucuz dendigini hic duymadim. Ilk satin alma maliyeti
ucuz denilir, o da baska bir seydir.

Linux serbesttir ama herkes kullanabilir anlaminda degil.
Kullanmak zorunda degilsiniz, ama kullanmak ve degisiklik
yapmak isterseniz tamamen serbestsiniz. Oradaki serbest
bedava anlaminda degil.

Microsoft firmasina 799$+ verirseniz sizin icin deveye
hendek atlattiriyorlar. Ama galiba onlar essegin semerini
buyutup deve kiligina sokmuslar, biraz aksak gidiyor :)

Aramizdan ayrilmaniza uzuldum....
Saygilar...

Umut

dangerous content, and is believed to be clean.