[linux-sohbet] Re: 1 e-mail 1 cent :)

From: ali@muhabir.org
Date: Sun 04 Apr 2004 - 19:05:11 EEST

Kin ya da nefret yok.
Sadece bakal=FDm Hacker k=FClt=FCr=FCnden bu yana =F6zg=FCr yaz=FDl=FDmc=FD=
lar nas=FDl=20
birbirlerinden haberdar oluyorlar?

Birde normal posta neden sizden pul paras=FD al=FDyor?
Ta=FE=FDma i=FElemi i=E7in. Peki sizin elektronik postan=FDz=FDn ta=FE=FDnm=
as=FD i=E7in para=20
=F6demiyor musunuz?
=DDnternet sizin memlekette bedava ise hemen gelelim :)

Ali ABAKAN

Paz 04 Nis 2004 18:57 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: