[linux-sohbet] Re: 1 e-mail 1 cent :)

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Sun 04 Apr 2004 - 18:30:11 EEST

info@teknobilge.com wrote:

>Merhabalar,
>
>Bir de kotu olan sey, adamưn bunu SPAM'i ortadan kaldirmak gibi bir
>amacla savunmasi... Yalnis bilgilendirmenin (disinformation)
>daniskasi...

http://www.belgeler.org/howto/bilgisayariniza-guvenebilir-misiniz.html
Stallmanin palladiumla ilgili yazdiklarina bakarsak M$ bunu huy edinmis
zaten

Benim merak ettigim asil sey e-mail e nasil bir ucret koyulabilir.
yani ben evimdeki bilgisayarimdan sendmaille e-mail gondermek istiyorum
bu nasil engellenecek?
gondermek istedigim makina benden kredi karti numarasi falan mi isteyecek
yoksa kullandigim istemci ye verdigim kart numarasi mi bunu yapacak ??
Bence M$ boyle seylere kafa yoracaina ve masraf edeceine yazilimlarina
yeni yamalar yazsa daha iyi olur :)

Iyi calismalar.