[linux-sohbet] Re: Kabuk Projesi

---------

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Sat 03 Apr 2004 - 06:58:28 EST

    Selamlar;

    Bende daha önce tekrarladıklarımı paylaşayım;

    Murat [h]ocam keşke zamanında senin öğrencin olsaydım. Süper şanslılar
    öğrencilerin, sen ve senin gibilerin bölünerek çoğalması dileği ile :=)

    --
    S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
    Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin