[linux-sohbet] Kabuk Projesi

---------

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Sat 03 Apr 2004 - 06:35:51 EST

     Merhabalar,

     Universitemdeki bilgisayar muhendisligi bolumu 3. sinif ogrencilerine
    yapmalari icin basit bir proje verdim [1]. Sagolsunlar Onur Kucuk ve S.
    Caglar Onur'da boyle bir proje verme fikrimi destekleyip beni ittirdiler
    fikirleri ile.

     Bir kabuk projesi bu fakat, amac elbette ortaya insanlarin kullanacagi bir
    kabuk cikarmak degil. Bu proje bundan ziyade, ogrencilerin Linux'u bir
    yazilim gelistirme platformu olarak gorebilmeye baslamalari ve belli basli
    kavramlarin kafalarinda yerli yerine oturmasi icin bir baslangic noktasi.
    Linux'ta kabuk kullanimi, Linux gelistirme araclarinin kullanimi, CVS
    kullanimi, e-posta listelerinin kullanimi, birlikte bir seyler yapmanin
    zorlugu ve takim calismasi, ortaya bir seyler cikarma duygusu gibi su anda
    eksik oldugunu hissettigim bilgilerinin/deneyimlerinin yavas yavas olusmaya
    baslamasi icin bir paravan ayni zamanda bu proje.

     Enver "bunu duyur" demese idi aklima bile gelmezdi herhalde paylasmak, bu
    yanlisi bir daha yapmayacagim, umarim baskalari da yapmaz. Muhakkak ustune
    benim aklima gelmeyen seyleri ekleyecek, bir yerlerde belki bir benzerini
    kullanmak isteyecek insanlar cikacaktir. Buyursunlar :)

     Linux'u akademik olarak da desteklemek icin atilan adimlar gelecege yapilan
    yatirimlardir gibime geliyor..

     Selamlar.

    --
    [1] http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/ogrenciler/BM306/kabukprojesi.html

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin