[linux-sohbet] Re: Bu da yorumsuz

---------

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Fri 02 Apr 2004 - 08:36:22 EST

    Anlasilan Microsoft'un seneler oncesinden kaleme aldigi metni Microsoft
    Turkiye'nin deneyimli pazarlamacilari Turkce'ye cevirmisler ama
    satistan, 'hizmete' yani sayfalari guncellemeye vakit bulamadiklari icin
    boyle okurken sizi maziye goturen bir yazi cikmis. Metin aralarini
    kurcaladiginizda zaten ortaya cikiyor.

    `Linux'un g羹venlik sorunlar覺yla ilgili 繹rnekler yak覺n tarihlerde bas覺nda
    da yer ald覺. CNET News.com'da 17 Ocak 2001 y覺l覺nda yay覺nlanan Internet
    Worm Squirms into Linux Servers bal覺kl覺 yaz覺da, d羹nya 癟ap覺nda t羹m
    Linux sunucular覺na Ramen vir羹s羹n羹n s覺zd覺覺 belirtilmektedir.`

    Iddianin mantiksizligi bir yana ("tum linux sunucularina" - blaster bile
    tum Windows'lari vuramadi :) Ocak 2001'e dikkatinizi cekmek istiyorum.
    El insaf yani 3 seneyi gecmis bir yazi. Aslinda isin bir komik yani da
    var. 3 sene once, linux gelisimi ilerlemez iddiasinda bulunan bir metnin
    nasilda yanlis bir ongoru oldugunu ortaya cikartiyor. Daha icinde
    'tahminlerinin' yanlis ciktigini gosteren bir suru soylem var.

    Burada komik kisim Microsoft Turkiye'nin neden bu eski yaziyi hala
    sitesinde barindiriyor olmasi. Ya kendileri aptal bunun eski bir yazi
    oldugundan habersizler, ya da okuyuculari aptal saniyorlar ve boyle bir
    seyin farkina varamayacaklarini dusunuyorlar. Her ikisininda M$
    gelenegine uygun oldugunu dusununce sonuc bulamiyorum.

    Simdi de eskiden kalan bilgileri bu gun sanki hala dogruymus gibi
    sergilemelernin ne denli yanlis ve ahlaksiz oldugunu beliren bir mektup
    atiyorum. Kliselik yapip haberimiz yok demesinler bari.

    Baris.