[linux-sohbet] Re: Bu da yorumsuz

---------

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Fri 02 Apr 2004 - 05:22:20 EST

    Arkadaslarimizin konu ile ilgili yaptigi arastirmanin sonuclarini vermek
    istiyorum;

    Yapilan arastirmaya gore Microsoft gibi guzide bir kurulusun baskani
    olan pek muhterem, zat-i sahanesi, yedi denizler efsanesi, monte kristo
    kontu satyin Bill Gates abimiz bilgisayarina Linux kurmus. Redhat
    dagitiminin 6.2 ve 7.0 versiyonlarini kurmus ki ust versiyonlar sayin
    Bill Gates'in herkesi kiskandiracak ozelliklere sahip (ki windows XP ile
    calismak icin gereklidir) bilgisayarinda giciklanmaya neden oluyomus.
    Hemen ardindan Bill abi biraz afallamis birkac yerde takilmis. Eeee
    Windows icin dunyada milyonlarca guru yokkine sorasin nerden bilsin
    adamcaz Linux icinde yoktur sanmis hic arastirmamis. Kendi takimini
    toplayip biraz ikinmislar ne fayda. Zaten matah bisey olsaydi
    saklarlardi bizim Windows gibi diye dusunmusler. Sonra gel zaman git
    zaman teknik destek almaya karar vermisler. Ama gelin gorun ki
    Microsoftun muthis muhendisleri olayi kavrayincaya kadar cok zaman
    gecmis ( standart kullanici egitim suresi x 10 uzeri birkac milyon) eee
    tabi su yakmiyor bu teknik destek. Sonunda bu isin windows'tan pahaliya
    geldigine kanaat getirmisler. (Malum ileri teknoloji adamlara birden
    agir geldi:) Hatta Bill abi yazida da gectigi gibi "Bircok surum var ha
    bire yenileri ekleniyor. Bu gidisat nereye olsa olsa geriye" demis. (Da
    Vinci'yi birisi bile anlamamisti caginda, Bill bu cagin Penguenler ise
    gelecegin insanlari) Gerci bunu kimse anlamamis neden surum sayisi
    artikca teknoloji geri gidiyor demisler ama Bill'in sozu kanunundur
    deyip koymuslar. Hedef olarak da nedense 7.2 ve sonrasini secmemisler.
    (bizde gecen gun Win95'e saldirdik, cok cokuyor kardesim:)

    Yani sozun ozu adamlar yazdiklarinda yerden goge kadar haklidir.

    Cem