[linux-sohbet] Re: Guclu ama hesapli Laptop ile Linux ama..

---------

From: Bulent Bulbul (bbulbul@saral.com.tr)
Date: Fri 28 Nov 2003 - 07:45:26 EST

    Eger laptop almak gıbı bır nıyetınız varsa ben sıze orjınal fiyata laptoplar
    sunabılırım centrino 1,5ghz işlemcili satabılırım urunler garantili ve
    orjınaldır.Dıger bır hususta haklısınız gumruk te vergılendırme had safhada
    ama kendınız yurt dısına cıkıpta kendınıze aıt olraka getırebılıyorsunuz
    kısısel esya olarak ama tabıkı sadece laptop ıcınde yurt dısına cıkılır
    mı?Bence bıraz abuk olacaktır.Ama onun dısında bu işlerin pıyasasını Turkıye
    de ıthalatcılar yıyor eger son tuketıcıysenız sonuna kadar emılıyorsunuz
    kısacası ılgılenenlere karsılastırmalaır amacı ıle ıstedıklerı laptop
    fıyatlarını verebılırım eger tabıkı elımızde varsa gayate samımı ve durustce
    cunku sırketımız bunun aksıne musaıt degıl:)))
    Saygılarımla
    Saral Şirketler Grubu
    0212 288 45 65 ulaşmak ıstersenız..