[linux-sohbet] Re: Guclu ama hesapli Laptop ile Linux ama..

---------

From: info@teknobilge.com
Date: Fri 28 Nov 2003 - 05:22:03 EST

    Benim bildiğim, aradaki fark, gümrük vergilerinden kaynaklanıyor.
    Laptop'da bakmadım özellikle ama, hem elektronik bazı eşyalar (handycam
    gibi) hem araba fiyatlarına baktım, arada çok ciddi fark var. Şimdi
    aklımda Wolksvagen Tourreg marka otomobil (hayalimdeki araba da) fiyatı
    kalmış mesela, Almanya'da 50,000 Euro, Turkiye'de 115,000 Euro...

    Dolayisi ile, benim tahminim, Amerika'dan laptop siparis etseniz de,
    gumrukten gecerken vergilendirilir, ve uc asagi bes yukari ayni fiyata
    gelir...