[linux-sohbet] Re: SCO vs IBM "The Ne nedir ne degildir"

---------

From: Sancar Saran (saran@sim.com.tr)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 14:35:39 EEST

    Selam,

    On Wednesday 30 July 2003 14:13, you wrote:
    > Merhaba,
    >
    > Wed, 30 Jul 2003 14:12:39 +0300 tarihinde Sancar Saran <saran@sim.com.tr>
    > soyle yazdi:

    > Bir de su var... Yazilmis o kadar satir kodu ve verilmis emegi ne cabuk
    > cope atiyorsunuz. Varsa kirletilmis bir yeri (her neresi ise) ilgili kisim
    > cikarilir, oturulur bastan yazilir.
    >
    > Doruk

    Mesele o kadar basit degil, Keske o kadar basit olsa, Eger bu tur bir sey
    olursa (vanilla linux kernel icin konusuyorum)

    SCO Linux Kerneli Unix System V Derivered olarak gosterip uzerinde HAK IDDA
    ediyor. Kodu kaldirip arkadaslara abi buyur biz yiyemedik siz yeyin diyoruz.

    2.2 ye donup tum kodu bastan yaziyoruz.

    Ciddiyed bazinda durum boyle. Zaten bana soguk ter dokturen buydu. Ancak 80
    satirlik kodun oldugu idda edilen baskabirinin ozel kerneli oldugunu
    ogrendigimde baya bir rahatladim.

    Sancar Saran