[linux-sohbet] Re: SCO vs IBM "The Ne nedir ne degildir"

---------

From: imran.geriskovan@ttnet.net.tr
Date: Wed 30 Jul 2003 - 15:33:15 EEST

    Doruk Fisek wrote:
    > Bir de su var... Yazilmis o kadar satir kodu ve verilmis emegi ne cabuk
    > cope atiyorsunuz. Varsa kirletilmis bir yeri (her neresi ise) ilgili kisim
    > cikarilir, oturulur bastan yazilir.
    > Doruk

    Atmiyorum.
    GNU standardlarinda yazilimlar zaten hepsinde derlenir.
    Onlar cope gitmez. Ama platform bagimli olanlar revize
    edilmek durumunda.

    Ben "linux" deyince sadece kerneli anliyorum.
    "Su_an_Linux_platformunda_calismakta_olan_gnu_araclarin_tumu" + "Linux_kerneli"
    baska bir sey.

    Hatta
    "Su_an_Linux_platformunda_calismakta_olan_gnu_araclarin_tumu" + "DAHA_IYI_BIR_kernel"
    daha da guzel.. :)

    Linux kernelinin teknolojisi eskimistir.

    Bunun yenilenmesine neden olacak SCO nun bu hareketini
    mutluluk ile seyrediyorum. Insallah basarili olur. :)

    Imran

    Bu listeden cikmak icin