[linux-sohbet] Unix hakkında bir site ile ilgili düşünceler

---------

From: Murat Gurdal (muratgurdal@yahoo.com)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 20:56:32 EEST

    "http://www.unixsucks.com/" web adresinde Unix ve
    Windows hakkında karşılaştırmaşı bilgiler var.
    Site adından da anlaşılacağı gibi site içerisindeki
    üslup hoş değil fakat ben dikkatinizi site
    içerisindeki bazı noktalara çekmek istiyorum:
    1. IIS, Apache web sunucusundan hızlı ve güçlü müdür?
    2. Redhat'la yapılan bakım anlaşmaları iddia edildiği
    gibi yüksek fiyatlara mı mal edilmektedir?
    3. Sunucu sistemlerinde Windows, Unix'ten daha mı
    hızlı çalışır?

    Tüm bu soruların cevapları sitede "evet" olarak
    verilmiştir. Belge gösterilerek anlatılanların
    gerçeklik payı nedir?

    Saygılar,
    Murat Gürdal