[linux-sohbet] Re: SCO M$ - Lisans?

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 14:53:41 EEST

    Sancar Saran wrote:

    > Kisaca gerilmeyin, gulun gecin bisicik yapamazlar.

      Aslinda cok da gerilmiyorum :) Su an "worst case scenario" olsa (SCO
    haklidir kernel da kodu vardir vs.) yine bir sekilde inada bindirilir o
    kodlar suratle ayiklanir vs. vs.

      Sadece SCO nun biraz daha baska sebepleri olmali diye dusunuyorum bu
    kadar havlamak icin, bir guvencesi olmali (dogru ya da yanlis) ve kozunu
    ilk basta public etmeyecegini de biliyorum, kozu public edilirse de
    tarzini degistirecegini (belki de daha saldirgan olacagini).

      Sadece baska bir sirketin "seni maddi olarak destekleyecem" ile de
    boyle bir kendini karalama kampanyasian girecek kadar salak degillerdir
    herhalde.

      Bekleyip gormek gerekecek, bakalim ilginc bir iddia ortaya
    surebilecekler mi :)

      Saygilar,
      Onur Kucuk

    Bu listeden cikmak icin