[linux-sohbet] Re: SCO M$ - Lisans?

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 12:21:24 EEST

    Merhabalar,
    Konu acaba d=C3=BCnya =C3=BCzerinde =C5=9Fu =C5=9Fekilde =
    geli=C5=9Febilirmi?
    MS Unix SCO dan lisanslad=C4=B1.SCO bu davay=C4=B1 kazan=C4=B1rsa MS =
    =C5=9Funu diyebilirmi.
    Bu =C3=A7ekirdek benim lisansl=C4=B1 =C3=BCr=C3=BCn=C3=BCm veya =
    =C3=BCr=C3=BCn=C3=BCmden =C3=BCretilde.BSA yard=C4=B1m=C4=B1 ile
    di=C4=9Fer =C3=BClkelerde bask=C4=B1 kurabilir.
    Sadece bir senaryo.
    Bu =C5=9Firketlerin d=C3=BCnya =C3=BCzerinde bu konu hakk=C4=B1nda =
    mutlaka=20
    bir planlar=C4=B1 vard=C4=B1r diye d=C3=BC=C5=9F=C3=BCn=C3=BCyorum.

    =C4=B0yi =C3=87al=C4=B1=C5=9Fmlar