[linux-sohbet] SCO M$ - Lisans?

---------

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 11:08:14 EEST

    Bugun linux.org.tr deki haberi gorunce sok oldum diyebilirim. SCO isin
    ucunu iyice kacirip Linux (??tm???) u lisanslayacagini soyluyor???? (M$
    artik top yekun saldiriyor gibi. )

    Bunun imkansiz olduguna inansamda insanlarin serbest yazilima olan
    guvenlerinin kirilacagini dusunmek beni cok uzuyor. Ancak merak ediyorum;

    yuzlerce kisinin ortaklasa yazdigi bir yazilimin icin -- bir firmanin
    baskasina ait olan bir kodu karistirmasi (karistirdiginin iddia edilmesi
    demeliyim aslinda) ile bu yazilim bir firmaya mal edilebilir mi? Bu tur
    ornekler var mi dunya uzerinde?

    Birde su an bu satirlari yazdigim 2.4.20 Cekirdek yuzunden her an
    birileri bana dava acabilir mi?

    M$ Go oynar gibi saldiriyor. Sahte saldirilar duzenliyor gibi. Sanki
    baska bir noktadan ciddi bir saldiri yapacak da ilgiyi baska yonde
    tutmak istiyor gibi...

    Bu listeden cikmak icin