[linux-sohbet] Re: Which version of RedHat for production systems (fwd)

---------

From: Serdar KOYLU (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 20:21:44 EEST

    Selamlar..

    Uyuzlukta pek geri kalmayan MDK bunu yaptirdi bana :)))

    Bu MDK 9.0 icinde cikan kmail, galeon, mozilla hepsi biribirinden perisan=
    =20
    seyler. Yazip dururken focus'un baska bir yere gidiverdigini goruyorsunuz=
    =2E=20
    sonucta boyle "Windows'tan" yazarken "Windows" kalabiliyor..

    Evet, her halukarda hic bir linux dagitimi Windows kadar kotu olamaz. Mes=
    ela=20
    fiyat performans oranina bakalim. Burada paydada bulunan fiyat sifir (CD=20
    Parasi) oldugu icin, bu oran sonsuza dogru gider :)) Meseleye matematikci=
    =20
    olarak degil fizikci olarak bakin. 1 V voltaj ve 0 Ohm direnc =3D Kisa de=
    vre ve=20
    akim sonsuza gider netekim..

    Saygi ve sevgiler..

    Sal 22 Tem 2003 19:49 tarihinde =C5=9Funlar=C4=B1 yazm=C4=B1=C5=9Ft=C4=B1=
    n=C4=B1z:

    Bu listeden cikmak icin