[linux-sohbet] Re: Red Hat Linux Project (Severn)

---------

From: Serdar KOYLU (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 19:02:51 EEST

    Selamlar..

    Olayin arka perdesinin, United Linux mevzusunun onune bir bend cekmek old=
    ugunu=20
    dusunuyorum. Boyle bakinca ne bekleyecegimiz, ne gorecegimiz daha bir ort=
    aya=20
    cikacak.=20

    United Linux yerine, bedavaya RH alabileceksiniz yani.. Bir tur Damping..

    Fenami ? Neden olsun ki ? Ama XPDF'inde bile bug cikan bir dagitimi masam=
    a=20
    koymayi asla dusunemem.. Bocek yuvasi lazim olursa, evin bahcesi yeterinc=
    e=20
    isimi gorur...

    Saygi ve sevgiler..

    ------------------------
    Not: Hakkinizi helal edin. Devrim GUNDUZ Gelip beni kitir kitir kesebilir=
     :)))

    Sal 22 Tem 2003 17:01 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:
    > Merhaba,
    >=20
    > On Tue, 22 Jul 2003, ALPER KANAT wrote:
    >=20
     b=F6yle de=F0il=20
    miydi
    >=20
    > Hayir degil. Onceki iletimde yazdigimi aynen yaziyorum:
    >=20
    > RHN (Red Hat Network) tum RH kullanicilarina acik.
    > =20
    > Sadece, bant genisligi sorunu olursa, o zaman sIkIntI yasiyorsunuz. Boy=
    le
    > zamanlarda da ftp.linux.org.tr/pub/redhat/updates elimiz kolumuz
    > olabiliyor.

    Bu listeden cikmak icin