[linux-sohbet] Re: Red Hat Linux Project (Severn)

---------

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 15:54:44 EEST

    Görkem Çetin wrote:

    > Bunu denediniz mi? Yani, 7.2 ya da 7.3'ten 8.0'a gectiniz, ne oldu? Ne tur
    > problemler yasadiniz?
    >
    > Biraz deneyimlerinizden faydalanalim derim. Ben de ogrenirim, nacizane.

    Ben bir makinada 7.0->7.1->7.2->7.3 yaptım. Bir şey olmadı.
    Bir başka makinada, 7.1->7.3->9 yaptım. Gene bir şey olmadı.
    Bir başka makinada 7.3->8.0 yaptım. Gene bir şey olmadı.

    Ne oluyor genelde? Bana olan en kötü olay, httpd'nin hemen çalışmaz
    olması olmuştu.

    Bu makinaların hiç birisinde sistem için elzem olup da RPM dışında
    kurulan bir şey yok. İkisinde mevcut, RPM fakat Redhat dışı AFS
    sistemini tekrar derledim.

    Birisinde de WAN kartını ayağa kaldırmak için tekrar kurcalamak gerekti.
    Bunların hepsi çekirdeğe dış müdahaleler olduğundan kabul edilebilir
    buldum.

    Eski sistemde kurmuş olduğum Redhat dışı paketler vb. de çalışır vaziyette.

    Esen kalın,
    Deniz

    Bu listeden cikmak icin