[linux-sohbet] Re: Kuram1: Linux, sunuculukta hizli, masaustunda yavastir.

---------

From: Esref Atak (esrefatak@hotmail.com)
Date: Wed 16 Jul 2003 - 11:14:00 EEST

    Onur Kucuk yazmis;
    > Bize donaniminiz ve ekran ayarlariniz (ornegin /etc/X11/XF86config(-4)
    > dosyaniz) ile ilgili daha fazla bilgi verirseniz belki bazi yanlislar
    > eksikler yakalyabilir, ya da tavsiyede bulunabiliriz.

    TNT2 ekran kartim var.
    128MB bellege sahibim.

    Ilk kurulumda ayarlar ne ise o sekilde suruyor. Hicbir "optimize" islemleri
    vb yapmadim...

    Aslinda; Ekran karti ve Isletim sistemi ayarlari ne olursa olsun, ayni
    piksel'in uzeri gerekmedigi halde ikince defa tekrar boyanmamali. Tipki; 386
    bir islemciye sahip oldugu icin cok yavas calisan bir bilgisayarda win95
    calisirken oldugu gibi. Gereksiz yere tek bir piksel dahi boyanmiyor.
    Hissedilebiliyor...