[linux-sohbet] Re: Kuramlar ve yorumlar..

---------

From: Esref Atak (esrefatak@hotmail.com)
Date: Tue 15 Jul 2003 - 16:53:49 EEST

    Ben o zaman soyle bir sonuca variyorum;

    Linux, bir seferde her baglantiyi (kutuphaneyi vs) bir seferde yukler.
    geriye is birakmaz. Bu yuzden yavas acilir.
    Pg, mysql, Apache yazilimlari icin ise ideal olani budur zaten. Cunku; bir
    kere baslatilir ve aylarca bir daha kapatilmazlar belkide. Ama; masaustu
    yazilimlari (ornegin e-posta yazilimi, gezgin penceresi vs...), birgun
    icersinde yuzlerce defa acilip kapatilirlar, boyle yazilimlar icin, bir
    seferde herseyi yuklemek zaten gereksiz gibi geliyor.

    Ozetle; masaustu uygulamalari genelde kucuk uygulamalardir. Boylece
    defalarca acilip kapatilan yazilimlar icin, Windows'un uyguladigi yontem
    (yahut alogaritma) daha uygun gibi geliyor?

    ---
    Ferse