[linux-sohbet] Re: Kuram1: Linux, sunuculukta hizli, masaustunda yavastir.

---------

From: Esref Atak (esrefatak@hotmail.com)
Date: Tue 15 Jul 2003 - 12:06:00 EEST

    *****EnlightenmentDR16 kullaniyordum.
    > Bence bir isletim sistemimin bir kac isi ayni anda dogru sekilde yapmasi
    > piksel cizim hizindan daha onemli. Olayin birde bu yonu var :). Bu da
    > benim kisisel gorusum.

    Saygi duyariz :)

    Yanliz; pencere yoneticisi kullaniyormussunuz. Ben 128 MB bellek,PIII750 ile
    RH+KDE+Pg+Apache kullaniyorum. Ve kesinlikle yavas. Win'e geri donmeyi bile
    dusundum. Ama "sabreden dervis..." dedim ve sabrettim.

    Bellegimi arttirarak KDE kullanmaya devam etmeyi dusunuyorum...

    Pencere Yoneticisi meselesini de bi deniycem bakalim...