[linux-sohbet] diskli zayif terminaller ve linux

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Fri 11 Jul 2003 - 15:32:11 EEST

    Bir ag uzerindeki bilgisayar sayisini arttirmaya calisiyoruz.
    Bunun icin elimizdeki eski bilgisayarlari da dahil ederek
    bir havuz olusturduk ve iyilestirecegimiz bilgisayarlari
    iyi duruma getirdik. Ancak bolca 16 veya 32MB ramli
    pentium serisi bilgisayarimiz oldu. Hemen hemen hepsinde
    disk var ve hepsi iyi kotu windowsun bir turevini kullaniyor.

    Kullanicilari performans acisindan fazla magdur etmeden
    (neticede hepsi office urunlerini ve outlook kullaniyorlar)
    linuxu iceren nasil bir sistem kurabilirim?

    Hali hazirda Windows 2000 icindeki terminal server
    oldukca iyi performans veriyor (ancak bir kac kullanici
    ile denedik, daha kalabalik kullanimda bilemem ne olur)

    Sorularim:

    1. Bu performansa yakin bir performans elde edebilecegim
    bir linux kurabilir miyim?

    2. Ucret vermeyi goze alsam hangi komponentler icin para
    harcamam gerekir? Ne kadar civari tutar?

    3. Directory hizmetlerinin aslinda Unix ailesinden ciktigini
    tahmin ediyorum. Dolayisiyla bunda problem olmaz. Ama
    daha buyuk bir Outlook agina dahil etmem gerektigini dusunurseniz
    ne yapmam gerekir? (Bir W2K ile Exchange kurup clientler icin
    evolution connector sanirim, performans olarak MS Outlook'a
    ihtiyac duyar miyim? Her makinada performans alabilir miyim?)

    Saygilar...
    Umut

    * Daha onceki bir iletide W2K Terminal Server tavsiye
    edilmisti benzer bir durum icin. Emin olmak icin tekrar
    soruyorum.

    Bu listeden cikmak icin