[linux-sohbet] Re: Slackware 3.0

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 01:59:55 EEST

    On Mon, 7 Jul 2003 22:30:29 +0200, Emre Pars wrote:
    >Eski cdleri karistirirken walnut creek ten 1995 kasiminda aldigim
    >bir cdyi buldum..
    >Uzerinde yazanlardan bazilarini aktariim dedim..

    slackware 3.0 ve hemen akabinde dogru hatirliyorsam
    4.0 cikmisti (arada 1 seneden fazla olabilir)
    ben linuxu bu ikisiyle tanidim. internetten (28.8k modem
    ve 20 kisi ortak kullaniyor (okul yatakhanesi)) indirdigim
    parca parca dosyalari tam 1 ayda tamamlamistim.
    sonra bir suru dosyada hata cikmisti, onlari tekrar
    indir, kur dene, yine olmadi bastan...

    pentium166mmx nt 4.0 calistiriyor ve interneti
    paylastiriyordu, ikide bir de cokuyordu...
    iskenceydi. 486dx266'ya linux kurup
    internet paylastirma isini ona aktarmistim.
    heyt be, ilk production sistemim sayilir...

    bir de koules var. svga oyunu...
    bana herhangi bir isletim sisteminde 5 kisinin
    bir klavyeden ayni anda 4 tus kullanarak oynadigi
    bir oyun sayabilir misiniz? (ayni anda en az 5, ortalama
    10 tus kullanilir 5 kisi oynarken. maksimum 20)

    saygilar.
    umut

    Bu listeden cikmak icin