[linux-sohbet] Re: Slak 9

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 15:50:03 EEST

    Burda amac debiani bu ozelliginden dolayi ovmekmi yoksa fwbuilderin =
    kolay kuruldugunu iddia etmekmi? Eger debiani ovmekse konumuzla pek =
    alakasi yok. Yok eger fwbuilderin kolay kuruldugunu iddia etmekse ben =
    sizinle ayni fikirde degilim. Kaynak kodunu indirip derlemeyi denesenize =
    birde. Sistemin bu isi sizin icin otomatik yapmasi isi sadece sizin icin =
    kolaylastirir. Bu baskasina isi yaptirip ben hic zorlanmadim demek gibi =
    birsey.