[linux-sohbet] Re: Slak 9

---------

From: Muhammed Soyer (ms@ges.net.tr)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 11:46:14 EEST

    gercek fw un uzerine kurmuyorum zaten fwbuilder i ..Onu iceride bir
    makinenin uzerine kuruyorum ..Rule lari olusturup fw ye atmayi dusunuyorum
    ..
        Konsol ile kolayca yapilabilecegini ben de dusunuyorum ama her zaman ben
    mudahele edemeyebilirim ..Yeni bir izin verilecek fln olursa konsoldan
    herkes rahatca ekleme cikamarma yapamaz ..birde fwb de hersey derli toplu
    duruyor ..

    selamlar
    -ms