[linux-sohbet] Re: microsoft marka bilgisayar :)

From: Ozer Tayiz (otayiz@superonline.com)
Date: Mon 23 Sep 2002 - 13:42:55 EEST

Merhabalar;

Yaw merak ettigim sey su:

Microsoft vaktiyle isletim sisteminin donanim uyumlulugu standartlarini
acikca yayinlayip, 3. sahislara donanim uretme ve satma serbestisi
getirdigi icin Apple/Mac karsisinda rekabet avantaji elde etmemis miydi?
Mac'leri 3000$'a alirken, PC'leri 1000$'a alabiliyorduk, grafik
tasarimcilar disinda herkes PC aldi.

Simdi Linux, ve acik kaynak, MS'un donanimda yaptigini yazilimda yapiyor,
ve son derecede ucuz, guvenilir, nitelikli yazilim uretiyor.

Eee, peki bu durumda, MS'un tekrar kendi bilgisayarini uretmesi ne anlama
geliyor?

Artik acik kaynak karsisinda rekabet edemeyip Mac gibi "hem isletim
sistemimi, hem donanimimi, hem yazilimimi kendim ureteyim" mi diyor? Ilginc.

Ozer Tayiz.

At 13:21 23.09.2002, you wrote:

>---
>Incoming mail is certified Virus Free.