[linux-sohbet] Re: Linux için virüs removal tool var mi

From: Fatih Ozavci (fatih.ozavci@frontsite.com.tr)
Date: Mon 23 Sep 2002 - 12:23:43 EEST

Amavis (www.openantivirus.org) kullanarak MTA'nizin (sendmail, qmail,
postfix, exim) TrendMicro, Symantec, Sophos, OpenAnti Virus Scanner
(www.openantivirus.org) gibi virus scanner'lari kullanmasini ve gelen
giden mailleri kontrol etmesini saglayabilirsiniz. diski taramak istiyor
iseniz o zaman java tabanli olan viralator kullanarak grafik arabirimde
linux (yada windows) disk bolumunuzu tarayabilirsiniz. Onuda ayni
adreste bulacaksiniz.Kisaca www.openantivirus.org adresini ziyaret edin
projeler bolumune girin ve size uyan projeleri bir inceleyin derim
ben....

Kolay Gelsin...

On Mon, 2002-09-23 at 12:06, goncabar wrote:
> merhaba
>
> sirketimizde mailserver olarak kullandigimiz mandrake üzerinde send-mail programi çalistiran makinada virus oldugunu saniyoruz(Kullanicilardan göndermedigi adreslerden dönen delivery mesajlari ile ilgili uyari aldim)
>
> Windows makinalarimiza virus bulastiginda yapilan norton kullanarak scan etme ve removal islemlerine benzer bir islemi linux da da yapmam mümkün mü
> mümkün ise nasil bir yöntem uygulamaliyim.
> tesekkürler
> Gonca

Fatih Ozavci                        mail: fatih.ozavci@frontsite.com.tr
IT Security Consultant

frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 356 68 92 http://www.frontsite.com.tr +90 212 356 68 95 http://www.siyahsapka.com fax: +90 212 356 68 96 ------------------------------------------------------------------------

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part