[linux-sohbet] OpenOffice - Türkçe çevirisi yok ama var?

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Tue 17 Sep 2002 - 14:04:46 EEST

Selam,

OpenOffice'in Türkçe çevirisinin durumu kafamı meşgul etti.

Gelecek Linux'da OpenOffice'in Türkçe çevirisi (1.0) mevcut görünüyor.
Öte yandan OpenOffice web sitesinde bir zaman Türkçe çeviri sorumlusu
olarak birilerinin adı (hatırlayamıyorum) mevcut idi, fakat hiç bir
zaman web sitesinden ulaşılabilir bir Türkçe sürüm olamadı, şimdi de
"Sun internal" ibaresi mevcut. Mozilla'yı çeviren grupta ölü bir link
olarak OpenOffice yerelleştirmesini üstlendiklerine dair de bir yazı var.

Durumu OpenOffice'den sordum, bir zaman önce bir girişimin olduğunu,
fakat ilgi çekmediğini (gönüllü), şimdi Sun Türkiye'nin bu
yerelleştirmeye giriştiğini söylediler.

Gelecek, OpenOffice'in çevirisini kendisi mi yaptı? OpenOffice'e bunu
geri göndermedi mi? Bir çeviri vardı da zaman içinde yok mu oldu? Durum
hakkında biraz daha bilgisi olan birisi cevaplayabilirse sevinirim.

Esen kalın,
Deniz