[linux-sohbet] Re: bir oneri :)

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Sun 15 Sep 2002 - 21:43:11 EEST

Cts 14 Eyl 2002 :02 tarihinde şunları yazmıştınız:

> Soyle ki ben bir programciyim ve benim aklima hicbir zaman varolan bir
> programi kullanabilmek icin turkce ye cevirmek degil yenisini yazip
> (yapabiliyorsam ki boyle bir isi yapabilirim) kendi dusuncelerimi
> yansitmak gelir. Yani belki de hamallik gibi goreceksiniz bunu ama bu
> benim icin boyle .

Mevcut "state of the art"ı öğrenmek iyi bir şeydir. Başkalarının çözmüş olduğu
bir problemi tekrar çözmek bana pek yaratıcı gelmiyor. Ortalıkta bir sürü
çözülmemiş problem var.

Hele hele mevcut çözümleri incelemeksizin yeni bir çözüme girişmek sahiden de
hamallık gibi geliyor. Mevcut çözümleri (sourceforge, savannah vb)
incelerseniz, bunların eksik yönlerini görebilir ve bu eksik yönleri
içermeyen orjinal bir çözüm ortaya koyabilirsiniz. Öbür türlü kanaatim bir
programlama egzersizi olacağı...

Başarılar,
Deniz