[linux-sohbet] bir oneri :)

From: M.Gokmen GOKSEL (gokmen.goksel@frontsite.com.tr)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 14:12:04 EEST

Ben diyorum ki :
(Bu sebastian der ki, gibi oldu ama :))

Su anda bir cok proje icin kullandigimiz sourceforge sitesinin bir
benzerini de ulkemiz adina yapalim diyorum. (Bu benim kisisel
dusuncemdir). Yani soyle ki ; Turk programcilarin gelistirmis olduklari
acik kaynak kodlu yazilimlari platform tipi gozetmeksizin (win icin bile
acik kaynak kodlu yazilim uretilebilir) bir site altinda toplayalim. ama
yapilacak olan bu calisma oyle buyuk bir kapsama sahip olsun ki ;
gelistirlen programin nasil yazildigina dair bilgi dahi guzel bir
anlatimla kullanicalara sunulsun ve kod uzerindeki herhangi bir calisma
bile site uzerinde kullanicilara duyurularak proje gelisimine ne gibi
bir katki sagladigi anlatilsin .ve her turlu kullaniciya bu projeleri
indirip test etmelerine izin verilerek analizler yapilsa ve sonucta
kararli surumlerini cikartip ucretsiz bir sekilde piyasa ya tanitsa :)

Simdi sourceforge zaten bunlarin hemen hemen hepsini yapiyor
diyeceksiniz, ama soyle bir durum varki herkes bundan faydalanamiyor
(herkes ingilizce bilmiyor en basit nedenlerden biri).

Sonuc olarak boyle bir proje dusunuyorum ve hayata gecirdigim zaman ne
gibi bir goruntu olusacagini merak ediyorum. Onun icin goruslerinizi
almak istedim.(Yani kactane proje olabilir vs vs gibi)
Tabii eger sicak bakiyorlarsa LKD de destek olur sanirim.

insallah 512 bit davasina donmez :)

M.Gokmen GOKSEL