[linux-sohbet] Re: Bill

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 05:19:44 EEST

Doruk hocam bence Linux çevrelerinden Bill Gates'e yapilan
elestiriler biraz agir, siz elestirdiniz diye demiyorum ,
bill lafini görünce söylemek istedim, ben sahsen kendisini takdir
ediyorum, üniversitelerdede bölüm bazinda egitimi verilen bir konu
olan pazarlamada kendisini ispatlamis bir kisi. Orta yasina ragmen
dünyada bilgisayarin evlerimize kadar girmesindede en büyük pay sahiplerinden
birisidir bence , bu açidan toplumsal ilerlememize katkisi büyük bir insan ,
ayrica küresellesmenin milletler arasi çatismalari azalttigina inanan bir insan
olarak , bilgisayar-internet ikilisinin yayginlasmasinda kilit bir rol
oynayan bill gatesi ayrica takdir ediyorum. Açik kodlu yazilimlarin
yayginlasmasinda microsofta olan tepkininde önemli bi unsur oldugunu
düsünürsek ( bence microsoft olmasaydi linux veya diger açik kodlu
yazilimlar bu kadar yaygin olmazlardi) Bill Gates'in çagimizin gelecekte en takdir
edilecek insanlarindan biri olacagini düsünüyorum. ( Bu mesajimin geyik-free
oldugunuda belirteyim)