[linux-sohbet] =?iso-8859-1?Q?Re: Re:_[linux-sohbet]_Re:_Re:_[lin ux-sohbet]_Re:_Re:_ [lin_= ___ux-sohbet]_Re:_Cidd_i_bi_=3D____r_=F6neri_ veb_=FCy=FCk_bi=3D_r_proje?=

From: snake white (snake@linuxmail.org)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 16:44:44 EEST

ehehehe valla buralarda geik yapabilcek birileri oldugunu sanmiordum o yuzden de geik beklentimiz olmadigi icin oyle bir algilama olayina girmedik. yalniz sen soyle bir olaya girmissin yane herkesi memnun edemeyiz gibi bir sey soylemissin. eger alternatifi olmasa yani html harici mail gonderememe gibi bir durumu olan varmi icinizde? yane heralde maili text olarakda gonderseniz amacini en dusuk ihtimalle %98 oraninda gerceklestirmis olucaktir maili gonderen kisi dimi? yane boyle bir alternatif varken html olaindan baska ayni islevi goren seyler varken yok arkadas ben illa html kullancem okuyan okusun okumayanda icinden ne gecirirse gecirsin mantigida pek akillica gelmiyor bana. yane kisace html den baska alternatif olamasa deiklerine oke. olen olsun kalan saglar sizin olsun. ama baska alternatif varken illa birilerinin olmesimi gerekiyor?
yok dogrusu su ben html olarak gelen maillerde bir kelime uc satir yukarda obur kelime 45 derecelik aciyla uc satir assasinda olsa bile ustteki kelimeyle alttaki arasindaki bagi kurup yazilani biraz kasarakda olsa okuyorum. zate bu olayda turkce karekterden geldi buraya turkce karekter meselesi uzamasin dedik html olaina girdik. bir mailde biter sandik bitmedi :)) neyse uzun bir mail oldu bu. kisa maillerime tas devrine giderek cevap verdigine gore korkuyorumki bu uzun mailden sonra big bang de seni kesmez kainatin olusumuna kadar inersin sen:P bu konu benim icin kapanmistir bu bir ricadir yani html gondermesse basi goge eremiycek olanlar yine html olarak gondersin ben okurum:) hoscakalin:)