[linux-sohbet] Re: Mandrake 9

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 14:05:04 EEST

Alper Oğuz wrote:
> Merhaba,
>
> Türkiyede rc2'sini indirebilecegim bir yer biliyor musunuz?
>
> Bir de final sürümünün ne zaman cikacagina dair bilgisi olan var mi?
>
> sevgiler

  rc2 ciktigina gore bu haftasonuna dogru (pazar gecesi gibi) mirrorlara
konacagini, 1-2 gun icinde de duyurulacagini tahmin ediyorum. Ama hic
belli olmaz yarin bile mirror uploadlarini yapabilirler.

  MDK cilar bu schedule isini biraz abartiyorlar. Isleri erken bitse de
yetismese de schedule a uyma takintilari var, ama o tarihi de disari
kesinlikle sizdirmiyorlar.

  Bence mdk9 hazir, cok cok ufak bi iki is kaldi (bitti ?), ama 8.1 den
sonra biraz daha temkinli gidiyorlar.

  Saygilar,
  Onur Kucuk