[linux-sohbet] Re: [linux-sohbet] Re: Re: [linux-sohbet] Re: Re: [lin ux-sohbet] Re: Cidd i bi = r öneri veb üyük bi= r proje

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 07:27:59 EEST

zaten ugras baski kur demek isterken george w. busha git demedim , admine baski kur
tarzinda soledim, ha admin baska bi memleket evladi ise veya nostalji hastasi biri veya
alet yetersizse veya sadece cani istemiyosa veya is geregi onu kullanmak zorundaysa
ölen ölsün kalan saglar bizimdir diyom gene, herkesin kosullarini saglamak mümkün olmuyo
tarzinda sölüyom bunuda, çogunluga endeksli yani, ayni demokrasi gibi iste herkes ayni
anda basa gelemiyo, hem html dedigin ahim sahim bi seyde degilki text tabanli bir protokol,
yani desteklemese ne degisirki html taglarini yorumlayan sonuçta kullandigin
program, mail server yapsa yapsa content-type üzerinde oynama yapar text/html ise ya
aynen verir yada kolaylik olsun diye text/plaine çevirir,(hem kullandigim mail desteklimiyo diyosunuzda linuxmail.org bendede var
ama benimkini destekliyomu diyim size, eger baska bi seyse server soleyinde bilelim merakta birakmayin bizi, solediklerimin gerisi
geyikti zaten
komplike bi olayi yok(magara , buhar ivir zivir) , bunu çikartamadiysan ben
burda durmayim asil. Oturmus tatli tatli sohbet ediyoz.(SImdide dicenki simdide demokrasiye
nasil çekti diye ama anla be kardesim , big bang olayinada çekebilirdim , lafin gelisi iste
yoksa banane )